Hvem er vi?

5700 Svendborg
Cvr: 42027553
post@kim-a.dk

Hvilke personlige data indsamler vi og hvorfor vi indsamler det

PHPSESSID:
Sørger for at at man kan logge ind på hjemmesiden, via backend eller brugerkonto.

_ga
: Registrerer et unikt id, der bruges til at generere statistiske data om, hvordan den besøgende bruger hjemmesiden.

_gat:
Bruges af Google Analytics til indekseringsfrekvens

_gid:

1P_JAR:

NID:
Gør det muligt for os at automatisk afspille videoer på vores hjemmeside

OGPC:

r/collect:
Bruges af Google Analytics til at indsamle informationer omkring brugerens adfærd og konverting.

Analytics
Kim A’s Køreskole deler informationer med Google analytics og sender IP adresser, Brugernavne & emails.
Vi sender alle IP adresser til google analytics som udarbejder vores statistikker til Kim A’s Køreskole.
brugernavne & email sendes kun fra administrationen,og ingen kunde informationer sendes.

Hvem deler vi data med?

Vores kontakt formular som sender en mail direkte til post@kim-a.dk med de informationer som er blevet tilskrevet i formularen online. Mailen data er sikret og beskyttet via vores server udbyder Unoeuro.

Hvilke rettigheder har du over dine data?

Kim A’s Køreskole kontrollere og styre ingen informationer. Kim A’s Køreskole kan heller ikke kontrollere eller styre datamængde eller informationer som sendes til Google Analytics eller Unoeuro.

Alle kunde informationer ligger ikke online på vores hjemmeside.

Er du ikke længere kunde hos Kim A’s Køreskole og ønsker dine informationer slettet så kontakt os på post@kim-a.dk

Hvor sender vi dine data?

Vi sender kun data til googles services såsom Analytics, Webmaster Tools samt Unoeuro.
Anden information sendes via email, og slettes fra serveren ved bestemmelse af unoeuro.

Kontakt information

Kim Kragh Andersen | Ejer & Dataansvarlig
post@kim-a.dk

Anden information

Hvordan vi beskytter dine data

Kim A’s Køreskole beskytter dine data ved at al information ligges på en lokal computer og ikke på internettet.
Kim A’s Køreskole er også beskyttet bag en firewall imod DOS angreb og alm spam.

Hvilke data brudsprocedurer vi har på plads

Ved et evt angreb på vores webserver vil ingen information kunne hentes, udover Kim A’s Køreskole egen virksomhedsinformationer og diverse beskrivelser, tekster, billeder som vises på hjemmesiden.

Hvilke tredjeparter modtager vi data fra

Kim A’s Køreskole modtager data fra Google.com, Facebook.com disse forbindelser er en del af vores system i forhold til design, skrift, markedsføring.

Informationer & data til disse 3. parts tjenester er udelukkende virksomhedsdata og script forbindelse. Ingen kunde eller besøgs relaterede informationer sendes til 3. part.

Hvilken automatiseret beslutningstagning og / eller profilering gør vi med brugerdata

Der bliver ikke besluttet noget på vores hjemmeside. Udover din browsers indstilling til at auto udfylde felter. Det er ikke noget som sker via Kim A’s Køreskole.