7 gode grunde til at vælge Kim A’s køreskole i Svendborg

Når du vælger min køreskole i Svendborg, får du samme underviser i hele forløbet.

Jeg ved præcis, hvor langt i forløbet mine elever befinder sig, om de nu også har lært det hele og er klar til teori- og køreprøve.
Du får et godt og givende undervisningsforløb, som man også efter at have fået kørekort, vil huske tilbage på med glæde.

Hvad siger eleverne?

Sarah Rosendahl Nielsen

Til alle jer derude der sidder og overvejer om i skal starte hos Kim A, så fortvivl ikke! Jeg vil til hver en tid anbefale Kim A´s Køreskole.
Kim formår at gøre undervisningen i teori til noget hyggeligt og sjovt, og det gør at man altid glæder sig til at komme ud af døren, selv en sen aften.

Kim´s undervisning er levende og motiverende, og han er dygtig til at få alle på holdet med. Kim er som person en tålmodig, venlig, behagelig, hjælpsom og ikke mindst humoristisk mand. Han er ærlig, nærværende og professionel.
Hvis man tager sit kørekort hos Kim A, er man sikker på at få en personlig undervisning, som efter min mening helt klart giver de bedste resultater.

I mit tilfælde bestod jeg teori og køreprøve, i første forsøg – derfor sender jeg klart min varmeste anbefaling!

Clara Fenger

Jeg har så mange gode ting at fortælle om Kim A.
Kim A udviser stor forståelse for, hvis man synes, det er svært at lære at køre bil.
Jeg husker, han i starten sagde: “Der er jo så mange ting, i skal holde øje med”.
Dette skabte en tryg atmosfære, hvilket var afgørende for, at jeg fik mit kørekort.

Noget andet, jeg forbinder med Kim A’s køretimer, er en imponerende evne til at lære fra sig og en evig tålmodighed.
Han kunne aldrig drømme om at vende øjne, hvis man har brug for endnu en forklaring, eller at tingene bliver skåret ud i pap.
En tredje ting, som er et kæmpe plus, er morskaben.

Han er en lattermild og sjov mand, hvilket resulterede i, at mine køretimer blev afslappende, sjove og langt fra højtidelige.

Ejvind Eden

Man skal aldrig sige aldrig, og jeg som alderspræsidenten (65 år)og generhverver bestået køreprøve i første hug 3 juni 2015, vil gerne med mit indlæg højne denne veltalende lune Østerbro socialrådgiver, der med sin uddannelse til kørelære har udsat sig selv med alle vi tvivlsomme aspiranter i sin Golf GT, – det kræver sgu en vis portion hår på brystet og nerver i stålklasse, at kvalificere vi køreelever med gode grundfærdigheder.

Lad mig herfor anbefale Kim A der virkelig brænder så meget for sit kørejob. Tro mig, – han kan sit arbejde!
Og med dyb respekt trækker jeg pænt til højre når vi mødes rundt i byen med alle dine nye unge/generhverv elever.

Selma

Kim er vildt rar! Han er meget rolig og får forklaret tingene på en rigtig god måde. Jeg kom igennem både teoriprøve og køreprøve i første omgang – det tror jeg ikke ville være sket, hvis jeg havde haft en anden kørelærer.

Jeg synes helt klart, man skal vælge Kim A’s køreskole, da man ikke kun får lært tingene (så de bare sidder i skabet), men også får rigtig meget ud af sit køreforløb, rent sjov- og hygge-mæssigt(hvis man kan sige det sådan, hihi)!

Jeg synes Kim er en forrygende lærer, som virkelig kan sit fag. Han ved, hvad den enkelte elev har brug for, men giver også plads til grin og fnis, så det bliver sjovt at lære at køre bil.

Jeg vil til hver en tid anbefale Kim, hvis man er i tvivl om, hvilken kørelærer, man skal vælge!!

Om Kim A